මේ ප්‍රශ්නය ඔබේ Desktop එකේත් තියෙද?

අද උදේ 8.15 ට විතර මගේ ජංගම දුරකථනය නාද වුනා.ඒක ඉතිං සාමාන්‍යය දෙයක් කියලා කෂ්ටිය කියයි.ඒක ඇත්ත.ඒත් මම ඒ වෙනකොටත් හොදට දොයියන් හිටියේ.ඇත්තම කියනව නම් සිහින සාගරේ කිමිද කිමිද හිටියේ.එක පාරට තඩි මොරෙක් ඇවිත් කන්න පැන්න වගේ ‍ජංගම දුරකථනයේ නාදය ඇහුණේ.අපරාදේ සිහිනේ හොදම කොටස.ෂික් විතරක්.

කවුද මේ දුෂ්ඨයා කියල බැලුවා.හෆොයි...!!!

මෝරා කෑවනම් හොදයි කියලා හිතුනා කෙනා දැක්කහම.මගේ යාළු බුවෙක්.බුවා හොදයි ඒත් මොකක් හරි දෙයක් කිව්වහම දහපාරක්වත් කියන්න ඕනි.
අදත් ඒකගේ පරිගණකයේ මොකක් හරි පිස්සුවක් කරන්ඇති‍.ඉතින් ඔන්න ඕන එකක් කියලා මම පිළිතුරු දුන්නා.

හෆෝයි...මම හෙලෝ කියන්නත් ඉස්සෙල්ල මෙයා කියාගෙන කියාගෙන ගියා.නිදිමතේ හිටපු මට කරකවලා අතෑරිය වගේ‍.

ඒකා කථා කලේ වෙනද වගේම එයාගේ පරිගණකයේ විකාරයක් කරන්.ප්‍රශ්නේ ලොකු දෙයක් නෙවේ.පොඩිම පොඩි දෙයක් වෙලා තියෙන්නේ.වැඩිය නෙවේ පස් පාරක් විතර කියාදීලා ප්‍රශ්නේ විසදල දුන්නා.

මම මේක දාන්න හිතුවේ දැනට මේ ප්‍රශ්නේ මගෙන් යාළුවන් විස්සක් විතර අහල තියෙන හන්දයි.ඉතිං හිතුනා අපේ කෂ්ටියටත් මේ ප්‍රශ්නේ තියෙනම් විසදගන්න කියලා පොඩි දෙයක් වුනත් බ්ලොග් එකට දාන්න.හැබැයි දන්න කෂ්ටියත් ගොඩක් ඇති.ඒකට කමක් නෑ.

ඔන්න ඔය පහළ පිංතූරේ තියෙනනේ ප්‍රශ්නේ තමයි.


සාමාන්‍යයෙන් desktop එකේ Icons දක්නට ලැබෙන්නේ මෙහෙමනේ.


මෙහෙම වෙන්නේ Desktop Icons' Transparent effect එක යොදල නැති වුනහම.වැඩ කරගන්න අවුලක් නෑ.ඒත් ඉතිං කැතයි වගේ.Desktop එකේ ලස්සන බල බලා ඉන්න අයට තමයි ලොකුම අවුල වෙන්නේ.මොකද දාල තියෙන Desktop wallpaper හරියට එක පේන්නැනේ.

ඕකට කරන්න තියෙන්නේ මෙච්චරයි.සරළයි.හැබැයි පුදුම නෑ.
My Computer icon එක Right Click කරලා "System Properties" යන්න.දැන් විවෘත වු කවුළුවෙහි "Advanced" කියන ටැබය වෙත යන්න.



දැන් එහි "Performance" යනුවෙන් ඇති කොටසේ "Settings" යනුවෙන් ඇති button එක ක්ලික් කරන්න.



එවිට ලැබෙන කවුළුවෙහි "Visual Effects" ටැබය වෙත යන්න.




දැන් එහි පහළ ඇති check Box menu එකෙහි අන්තිම සිට දෙවෙනියට ඇති , එනම් "Use Drop shadow for icon labels on the desktop" යන්නෙන් ඇති Check Box එක ටික් කරන්න.දැන් "Apply" කර "Ok" කරන්න.




එහෙමත් නැතිනම් "Visual Effects" ටැබයට ගිය පසු එහි ඉහළම ඇති , එනම් "Let windows choose what's best for my computer" යන්නේ ඇති Radio Button එක ක්ලික් කරන්න.දැන් "Apply" කර "Ok" කරන්න.



දැන් බලන්න හරිද කියලා....හරි නේද?ඔන්න ඒකත් එහෙනම් විසදල දුන්නා.

එහෙනම් දැනට නවතින්නම්.

මේ...ඔන්න අමතක නොකර අදහස් පල කරන්න හොදේ...

4 comments:

Naliya said...

nice post bro.i did have that problem too.anw thanx.

October 24, 2009 at 9:19 PM  

මේ මං ඉර්සියා කරා හරිද....
මං නැගිටන් කට්ට කද්දි එකට වතුර ගහපු කෙනා නිදාගෙන.......

මාත් කාලයක් ඕක කොරන විදිය හෙව්ව අන්තිමට කොරලම තමා හොයා ගත්තෙ....... :D

April 26, 2010 at 1:49 AM  

http://bingunada.blogspot.com/2010/04/blog-post_4029.html

May 4, 2010 at 11:35 AM  

Post a Comment

කුණුහරුප නැතිව ඕනි දෙයක් ලියලා යන්න...!!!
ඕනි දෙයක් අපි සතුටින් බාරගන්නවා...
කෝකටත් දාපු කමෙන්ට් එක මම බලලම බ්ලොග් එකට දාන්නම්කෝ.තරහ වෙන්නෙපා.එහෙම කරන්නේ කාගෙත් හොදටනේ....

Google PageRank එක බලාගන්න මෙතනින්.....

ආරම්භය 05/04/2009
සියළුම හිමිකම් ඇවිරිණි.
අයිතිය HASI BOY CRAETIONS සතුය.