ඔබේ රූපෙත් තාප්පයක අලවන්න ආසද??

ගොඩ දවසකින් නේද???
මේ දවස් වල exams වලටයි project වලටයි හිරවෙලා හොදටම හෙම්බත් වෙලා. ඒ හන්දමයි බ්ලොග් එකට මුකුත් දාන්න බැරිඋනේ.තවත් ඉවර නෑ.
ඒත් ඉතිං මොනවැ‍ඩේ තිබුනත් මුණු‍පොත පැත්තේ යන්න අමතක කරන්නේ නෑ. ;))
ඉතිං ඔහොම යන එන කොට මම දැක්කා කට්ටිය තමන්ගේ පිංතූර තාප්පවල, ගොඩනැගිලිවල, දැන්වීම් පුවරුවල එත‍කොට පාරේ ගහගෙන ඉන්නවා.ඒක දැක්කහම මට මතක් උනේ ගිය මැතිවරණ සමයයි.අපේ සෙට් එකත් ඊට නොදෙවෙනිව වැඩේ කරන්යනවා.
ආහ්...කියන්න ගිය එකත් අමතක වුනානේ.ඇත්තටම කෙනෙක් මේ වැඩේ කරනවානම් ටිකක් අමාරුවැඩක්.ඒත් පුදුමයි දකින දකින කෙනා ඔය දේ කරනවා.පස්සේ හොයලා බැලින්නම්නේ වැඩේ තේරුනේ.ඒකත් හැබැයි හොදයි.මේ කට්ටියට ඕක කරන්න උදවු කරලා ති‍යෙන්නේ " EFF MY PIC " කියන වෙබ් පිටුවයි.ඉතිං ඕක දැනගත්තම මට සිතුනා බ්ලොග් එකට දාන්න හොදයි කියලා.ඔන්න මාත් මගේ රූපේ දැන්වීම් පුවරුවක ගහගත්තා. ;)





මෙන්න site එක ගිහින්ම බලන්නකෝ...
<<<EFF MY PIC
>>>

5 comments:

Anonymous said...

එළ මචං එළ
බොහොම ස්තුතියි !

May 11, 2009 at 4:24 PM  
C4 said...

බොහොම ස්තුතියි හසිත

May 12, 2009 at 12:24 AM  
Kanishka said...

එල සයිට් එකක්. මරු..

May 20, 2009 at 7:54 AM  

මමත් ට්‍රයි කළා.... මරේ මරු..... මමත් කැමති මේ වගේ දේවල්වලට...

May 25, 2009 at 1:02 PM  

Post a Comment

කුණුහරුප නැතිව ඕනි දෙයක් ලියලා යන්න...!!!
ඕනි දෙයක් අපි සතුටින් බාරගන්නවා...
කෝකටත් දාපු කමෙන්ට් එක මම බලලම බ්ලොග් එකට දාන්නම්කෝ.තරහ වෙන්නෙපා.එහෙම කරන්නේ කාගෙත් හොදටනේ....

Google PageRank එක බලාගන්න මෙතනින්.....

ආරම්භය 05/04/2009
සියළුම හිමිකම් ඇවිරිණි.
අයිතිය HASI BOY CRAETIONS සතුය.